101 מקוון
כולנו מכירים היטב את הטופס הזה, שמחכה לעובד החדש ביומו הראשון במשרד, וחוזר אליו שוב גם בראשיתה של שנת המס הבאה, ובכל שנת מס שתגיע לאחר מכן. היום דף הנייר הזה כבר נפוץ הרבה פחות ואת מקומו תופס טופס 101 מקוון. הוא נשלח לעובד דרך המייל או בהודעת טקסט, וכך הוא יכול למלא את כל הפרטים הנדרשים במהירות, בקלות ומכל מקום שבו הוא נמצא. זוהי בהחלט דרך פשוטה ויעילה לעבוד בעידן הדיגיטלי, ובוודאי בתקופה שבהם עסקים רבים מגייסים עובדים שנשארים בפיג'מה, בסלון הביתי שלהם, בזמן שהם ממוקדים בצרכי העסק. המערכת המתקדמת של iForms מאפשרת לכם להפוך כל טופס למקוון, ובפרט טפסי 101 החיוניים כל כך לפעילות העסקית שלכם.
טופס 101 מקוון – מגוון יתרונות ברורים
אז למה טופס 101 מקוון הוא פתרון אידאלי כל כך לעסקים? יש כמה וכמה תשובות מצוינות לשאלה הזו:
- ניתן להפיץ את הטופס במקביל למספר רב של עובדים, גם במקומות מרוחקים
- ניתן לצרף לטופס אישורים שונים, צילום של תעודת הזהות וכל מסמך נדרש אחר
- ניתן למלא את הטופס ולחתום עליו גם דרך הטלפון הנייד או הטאבלט
- ניתן להציג לעובד רק את השדות הרלוונטיים עבורו ולאפשר מילוי מדויק ושלם של הטופס
- ניתן לקבל עדכון מידי עם השלמת הטופס וקבלתו במערכת כשהוא חתום
כל אלה הופכים את הטופס המקוון לפתרון פשוט ופרקטי שמשנה לחלוטין את האופן שבו העסק כולו מתנהל. כך ניתן להבטיח עבודה נכונה, לקבל את כל המידע השלם והמדויק, ולהימנע מטעויות שיעלו ביוקר בתלוש השכר של העובד שלכם. בנוסף, ניתן לתזכר את העובדים על טפסים שטרם מולאו ולסייע להם למלא אותו בצורה נכונה וטובה יותר.
בשורה התחתונה
101 מקוון הוא כלי הכרחי לכל ארגון שמעסיק עובדים, בין אם מדובר בעסק קטן או בארגון גדול עם עשרות ואף מאות עובדים. זו ההזדמנות שלכם לצמצם טעויות אנוש, לחסוך זמן יקר ולהקל גם על העובדים שלכם במלאכת מילוי הטופס. חברת iForms מזמינה אתכם לגלות עולם דיגיטלי מתקדם שיהפוך את העבודה שלכם ליעילה הרבה יותר.