מי יכול לבצע אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב?

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד הורים רבים מבינים את ההשפעות הקשות של הטיפולים התרופתיים בילדים עם הפרעות קשב, ומחפשים דרכים יעילות יותר לסייע להם ולטפל בהם, מבלי לפגוע בבריאות שלהם או בחיים העתידיים שלהם. אחת מבין הדרכים הללו הינה אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב. אימון מסוג זה מאפשר לילד להכיר את היתרונות והחסרונות האישיים שלו וללמוד כיצד להתמודד עם הבעיות שלו בצורה הרבה יותר טובה ונכונה מאשר בצורה בה היה מתמודד עם אותן בעיות עד כה. הורים רבים מעידים כי אימון מסוג זה סייע לילדים שלהם רבות והשיב להם את השלווה והרוגע להם היו זקוקים בכדי להתנהל בצורה טובה ונכונה יותר בחיי היום יום, בבית ובבית הספר.

כיצד לבחור את איש המקצוע המתאים?

לאור הביקוש הרב בתחום זה, כיום ניתן למצוא בכל אזור מגוון רחב של בעלי מקצוע מומחים אשר מציעים שירות של אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב. כמובן, לא כל איש מקצוע הינו בדרגת מומחיות גבוהה במיוחד, ולא כל איש מקצוע מתאים מבחינה אישית לכל ילד. לכן, לפני שבוחרים בעל מקצוע שיעניק לילד את האימון האישי לו הוא זקוק חשוב לבדוק היטב את הניסיון של אותו בעל מקצוע בתחום, את הוותק שלו, את סיפורי ההצלחה שלו והלקוחות הקודמים שלו וכמובן, את שיטות העבודה שלו. בנוסף, מומלץ לבקש פגישת היכרות ראשונית ללא התחייבות בה ניתן לראות האם ישנה התאמה בין המאמן לילד עצמו, במידה ולא תהיה כזו, האימון יהיה הרבה פחות יעיל.

בשילוב טיפול תרופתי או בלעדיו

אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב ניתן לבצע גם בשילוב טיפול תרופתי, לפחות עד שהאימון יתחיל להראות את תוצאותיו ויהיה ניתן להפחית את מינון התרופות, ואולי אפילו להפסיק איתם לגמרי, וניתן לבצע את האימון ללא טיפול תרופתי כלל. כמובן, הכל תלוי ברמת הפרעות הקשב והריכוז מהן סובל הילד וממצבו הרגשי וההתנהגותי נכון לאותו זמן. לכן גם חשוב לעבוד עם מאמן מקצועי אשר יוכל להמליץ לגבי הטיפול התרופתי הנכון, אם הוא בכלל נדרש.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן