מחסן אוטומטי – אחסון פריטים ומוצרים ביעילות רבה

 

.transtech-sys.com

מחסן אוטומטי מאפשר אחסון פריטים ומוצרים ביעילות רבה. ניתן למצוא מחסן אנכיים ואופקיים המיועדים למבני לקוחות שונים. ניתן לבנות אותם בצורה מודולארית בהתאמה לצרכי הלקוחות. האחסון בהם נעשה אוטומטית וללא מעורבות ישירה של עובדים וכל הפעילות נשלטת על ידי תוכנות ומערכות מחשוב. חברת "טרנסטק" מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה שירות מקצועי מקיף.

מחסן אוטומטי – אנכי או אופקי

מחסן אוטומטי ייבנה לטובת כל לקוח בהתאמה מושלמת לצרכיו. ניתן למצוא אנכי אשר מתאים למבנה בשטח קטן אבל עם תקרה בגובה רב. מחסן כזה ניתן לבנות עד לגובה של 14 מטר, והחיסכון כאן הוא ברור בגלל שאין צורך לרכוש או לשכור מבנה גדול. המערכת מודולרית וגמישה ומאפשרת הצבת תחנות ליקוט במיקומים שונים. במערכת קיימות מגירות חלוקה העשויות מפנלים מודולאריים שניתן לסדרן במרווחים קטנים. יש בהן תאים בעלי מחיצות מה שמאפשר אחסון יעיל במיוחד של פריטים רבים. כל המערכת בנויה מאלמנטים העשויים פלדה, ולכן, היא יציבה ובטוחה. ניתן לתחזק אותה בקלות רבה. המערכות האופקיות יכולות להגיע לגובה מקסימאלי של 5 מטר. הן כוללות קרוסלות מודולאריות וחזקות ובעלות מערכות אחסנה הנשלפות אוטומטית. מה שמאפשר גמישות בהפעלה. מחסן מסוג זה מותאם למבנה רחב ידיים ולרוב, נועד לחברות בעלות פעילות רבה אשר נזקקות למרכזים לוגיסטיים לשינוע מגוון רחב של פריטים, אביזרים או מוצרים.   

יתרונות משותפים

שתי המערכות הללו מנוהלות על ידי תוכנות הפעלה מקוריות וייעודיות. בעזרתן ניתן לשלוט על כל הפעילות בצורה המתקדמת ביותר. שתיהן תורמות לחיסכון בכוח אדם, ליעילות, לתפוקה רבה מאוד ועוד. בעזרתן לא תתקיימנה טעויות העלולות לשבש את העבודה ולפגוע במוניטין של הספק. שתיהן מספקות בטיחות מרבית לעובדים בקרבה אליהם.

שירות מקצועי

מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת "טרנסטק" בעלת המוניטין. היא מספקת מחסנים אוטומטיים, מערכות שינוע ומוצרים אחרים בתחום לקהל לקוח גדול ומרוצה. החברה בעלת תשתית לשירות מקיף הכולל ייעוץ, התקנה על פי הצרכים תוך כדי התאמה מרבית, ליווי, תחזוקה ושירותים מקיפים נוספים. כל מפעל או ספק בתחום שהיקף פעילותו גדולה יכול להיעזר בה כדי להתייעל ולחסוך כספים.

 

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן