מה חשוב לדעת כשמנסחים צוואה עם עורך דין?

עורך דין צוואות יסייע בתקופה מורכבת זו, בה תדרשו לחלק את רכושכם – ולהחליט למי להוריש אותו. בכדי למנוע ככל האפשר את תחושת הלחץ או הבלבול, פנו אל משרד עורכי הדין עופרה זיו, כאשר אתם מחפשים בעל ידע וניסיון שיסייע לכם לחצות את הגשר המתנדנד שבפניו אתם ניצבים.

מה חשוב לדעת כשמנסחים צוואה עם עורך דין?

קרדיט: Freepik

עוד לפני הפגישה עם עורך דין צוואות וירושות חשוב להכין רשימה מסודרת של כל הנכסים שברשותכם, החסכונות, הרכבים והרכוש הנוסף. גם אם אתם לא נמנים על העשירון העליון בישראל, כמעט לכל משפחה יש מעט חסכונות ורכוש שצברה עם השנים. לאחר מכן כתבו בצורה מסודרת את שמות הילדים או היורשים להם תרצו להעניק את הרכוש. אם אתם רוצים שהוא יתחלק שווה בשווה בין כולם יש לציין זאת גם במפורש.

מלבד הילדים יש עוד אדם שכדאי לזכור כאשר נפגשים עם עורך דין ירושה. חשבו גם על בן הזוג שלכם כיום. האם תרצו שיקבל את כל הרכוש ולאחר מכן יחלקו לילדים? אולי תרצו שיגור בדירת המגורים? קיימות אפשרויות משפטיות לניסוח של צוואה הדדית עם בן הזוג על מנת שתוכלו לשמור על הזכויות של בן הזוג לפני שהרכוש עובר למישהו אחר. עורך דין צוואות וירושות מנוסה יוכל לכוון אתכם ולהמליץ כיצד לנסח את הצוואה במקרה זה.

במקרים נוספים, קיימות משפחות שיש להן חובות שונים. עורך דין צוואות וירושות יוכל לסייע לנסח את הצוואה בדרך בה הרכוש יוכל לעבור לילדים מבלי שהחובות יעברו על שמם גם כן.

 

למי פונים?

עורך דין צוואות וירושות שותף בניסוח הצוואה על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר את רצונו של המצווה. לאחר מכן, כאשר משפחתו ויורשיו של המנוח מעוניינים לממש את זכויותיהם, עורך דין צוואות וירושות הוא זה שמסייע גם להם בתהליך.

משרד עורכי הדין עופרה זיו בעל ניסיון של שנים בכל הנוגע לצוואות ולדיני משפחה ויעניק לכם את הטיפול הנכון ביותר בתהליך. פנו עוד היום למשרדנו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן