מה הן ההשלכות של הכניסה למכון גמילה?

אתם יודעים שהתמכרות לסמים ולאלכוהול היא התמכרות מסכנת חיים. אבל אתם גם יודעים באותה מידה של תהליך הגמילה הוא תהליך לא פשוט שדורש מכם להקריב המון על מנת להצליח. בכדי להפיג את החששות ולעזור לכם לקחת את ההחלטה הכי בריאה ונכונה לחיים שלכם, צוות מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס יצר לכם מדריך קצר שמסביר את ההשלכות של הכניסה למכון הגמילה.

מה הן ההשלכות של הכניסה למכון גמילה?

קרדיט: Freepik

עצירה מוחלטת של אורח החיים הפרוע

בדרך כלל, אנשים אשר מתמודדים עם בעיות התמכרות לסמים ולאלכוהול לא יודעים מהי הדרך לעצור את ההתנהגויות הפרועות שלהם, מבלי לקבל הכוונה חיצונית. ולכן, האלמנט הראשון והמשמעותי ביותר של הכניסה אל תוך מרכז גמילה מסמים, הוא מתן האחריות לגורמים חיצוניים עם ידע בעולם הרפואה והטיפול הפסיכולוגי, שיכולים לשלוט על הסביבה שבה אתם נמצאים, באופן אבסולוטי.

חשיבה על הסביבה הקרובה שלכם

אם אתם מתמודדים עם התמכרות לסמים כמה תקופה ארוכה, ברור לכם שיש לכך מחירים לא פשוטים שאתם וגם בני המשפחה היקרים לכם משלמים בהווה, ועוד תשלמו בעתיד לבוא. במידה מסוימת ההשלכה החיובית המשמעותית והברורה ביותר של הכניסה אל מכון גמילה, היא דווקא אנחת הרווחה שתיצרו אצל הקרובים לכם. הם ידעו שאתם נמצאים בידיים של מומחים שדואגים לבריאות שלכם ועושים צעדים חיוביים בדרך למציאת שגרת חיים שמונעת מכם לעשות שימוש בחומרים מסוכנים.

יצירת איכות חיים שמתאימה לעתיד שלכם

לצד זאת, החשיבות של הטיפול של אנשי מרכז הגמילה באה לידי ביטוי גם בחיים שלכם ובצורה בלתי אמצעית. לעיתים רבות במיוחד במהלך עבודה על גמילה ממריחואנה המטופלים מקבלים כלים מקצועיים שעוזרים להם להתמודד עם מצבים מסוכנים, במיוחד מבחינה חברתית. כשיש לכם אופציה לומר "לא" לסמים ולאלכוהול, יש לכם אופציה לקחת אחריות ולקבל החלטות באופן אקטיבי כדי לשמור על הבריאות שלכם לאורך תקופה ארוכה. וזה כבר שם את מרכז הכובד בידיים שלכם, ואתם יודעים שהיכולת להתדרדר תלויה אך ורק במעשים ובהחלטות שאתם עתידים לקחת. מבחינתם של מטופלים רבים, זוהי ההבנה שמשנה את כללי המשחק וגורמת להם להתמיד בגמילה לאורך שנים ארוכות.

הידע והניסיון של צוות מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, יעזור לכל מטופל לקבל את הכלים הדרושים לו בדרך למציאת פתרונות לבעיות התמכרות פשוט. לפרטים ראשונים ולקבלת פגישת ייעוץ עם צוות מכון גמילה, ניתן לפנות לעזרה בטלפון: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן