השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים

ענף השייט הולך ומתפתח בשנים האחרונות, במקביל לירידה במחירי היאכטות, מה שמגדיל את מספרם של האנשים המעוניינים לשכור יאכטה. השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים הפכה פופולארית מאד ומשכה אנשים רבים ללמוד קורס סקיפרים בידיעה שלאחריו יוכלו להשכיר יאכטה ולצאת אל הים.

קיימים אנשים רבים המתעניינים בענף השייט בכלל ובתחום יאכטות בכלל. בעבר, רכישת או יאכטה להשכרה לאחר קורס סקיפרים היה מרקיע שחקים. מי שרוצה לשכור יאכטה מבלי שעבר קורס סקיפרים ואיננו יודע להשיט יאכטה, צריך לשכור גם משיט יאכטה, המהווה לעיתים תוספת משמעותית למחיר.

מה צריך לדעת על השכרת יאכטה

כיום מחירי השכרת יאכטות ירדו, מה שמאפשר לשכור יאכטה גם אם מדובר באדם ממוצע מן השורה. השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים משתלמת במיוחד, בעיקר אם מדובר בהשכרה של כמה חברים, כי אז אין צורך לשלם גם עבור משיט יאכטה.

האפשרויות הרבות שנפתחו בפני אנשים מן השורה בכל הקשור להשכרת יאכטות, הפנה אנשים רבים ללכת וללמוד קורס סקיפרים על מנת לשכור יאכטה בעתיד. כלומר, אותם אנשים ידעו כי הם מעוניינים להגשים את חלומם ולהשיט יאכטה בעצמם, ולכן פנו לקורס סקיפרים למטרת השכרת יאכטה והשטתה באופן עצמאי.

רוב בתי הספר לשייט מאפשרים השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים, ואף מעודדים זאת. ישנם מקומות המציעים לסקיפרים בוגרי הקורס שלהם, השכרת יאכטה במחיר הוגן לאחר הנחה משמעותית. לכן, מי שבאמת מתעניין בתחום ורוצה להגשים חלום, יכול ללמוד קורס סקיפרים וגם להשכיר יאכטה לאחריו, וכל זה במחיר יחסית הוגן.

ככה תשכרו יאכטה

אז לפני השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים, חשוב לדעת איזו יאכטה אתם הולכים לשכור, לאיזו מטרה, לכמה זמן ועם מי. השאלות הללו חשובות כיוון שיש להן השפעה גם מבחינת המחיר הסופי (אם למשל אתם משכירים את היאכטה עם חברים נוספים זה יעלה לכם פחות, מצד שני יכול להיות שתרצו להשכיר את היאכטה למטרה רומנטית או מחווה לבת / בן הזוג, ואז זה אומנם יעלה לכם יותר אבל זה יקדיש את המטרה), וגם מבחינת סוג היאכטה אותה אתם הולכים לשכור.

ישנם אנשים הפונים להשכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים למטרות נופש. הם בוחרים לשוט לקפריסין למשל ולנפוש שם. במקרה כזה, יש לברר כיצד מתבצעת השכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים: האם התשלום הוא עבור יום? שבוע? חודש? אם המטרה היא שייט של כמה שעות האם זה אפשרי? האם התשלום הינו עבור שעה? עבור יום שלם?

אבל אולי הדבר החשוב ביותר לבדוק בכל הנוגע להשכרת יאכטה לאחר קורס סקיפרים הוא את הציוד, בטיחותו וכן את הביטוח שיש על היאכטה. אלו דברים חשובים ביותר אשר יכולים להפוך את השייט שלכם לחלום או לסיוט…

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן