גישור גירושין – האם זה עובד?

גם הזוגות המוצלחים ביותר מגיעים לשלב האין חזור בו הם מעוניינים לפרק את מערכת היחסים ביניהם ולהתגרש. זוגות אשר נראים מתפקדים ויכולים להיחשב האידיאליים ביותר באזור שבו הם חיים נתקלים כמו רוב הזוגות בקשיים ומשברים ואלה לעתים קרובות מביאים לסיום הנישואין ותחילת הליך של גירושים.

המחלוקות יכולות להיות רבות והדרך אל הליך גירושים ארוך ומתיש הינה קצרה במיוחד, אך אם בוחרים לבצע גירושים בעזרת מגשר מקצועי יכול להיות כי זה יהיה כל ההבדל בין תחילת פרק ב' במהרה לבין היסחבות פרק א' למשך של תקופה ארוכה מאוד.

לפתור את המחלוקות בעזרת גישור גירושין

זה לא פשוט לנסות ולפרום מערכת יחסים אשר נטוותה במשך שנים רבות. שני בני הזוג כרוכים האחד בחיי השני ונדמה כי צריך מנתח בעל יכולות כירורגיות גבוהות ביותר באיזמל על מנת לקבל שתי יחידות עצמאיות לאחר שפעלו בתור אחד שנים רבות. גישור מאפשר לסיים את המחלוקת ולקבל מסמך חתום המקובל על כל הצדדים, כאשר אלה יוצאים מחוזקים לקראת דרך חדשה ומלאה באפשרויות חדשות.

המחלוקות יכולות לדון בנושאים רבים כגון:

  • תביעות לשינוי או הפחתה של דמי מזונות של הילדים.
  • מקרים בהם קיימת פגיעה בהסדרי הראייה של אחד מן ההורים.
  • תביעות בנוגע לרכוש של בני הזוג בגירושים.
  • סכסוכים טעונים במיוחד בתהליך של גירושין מורכב.

מהו תהליך הגישור

גישור גירושין הינו כלי חשוב בו שני בני זוג שמעוניינים להתגרש יכולים לבצע שימוש. דבר זה מאפשר להעלות אל פני השטח את כל הרצונות של שני בני הזוג ולנסות ולהביא לפשרה בכל אותן מחלוקות בעזרתו של איש מקצוע המנוסה במקרים מעין אלה. המגשר רואה לנגד עיניו את האינטרסים של הילדים ובוחן את כל הסיטואציות העתידות לבוא, על מנת להימנע ממחלוקת בהמשך הדרך גם כן.

גישור יכול להתבצע גם בין בני משפחה מלבד בני זוג. ניתן להשתמש במגשר במקרים של סכסוכים בין אחים, בין ידועים בציבור ובין הורה לילד כאשר המטרה של כל אלה הינה משותפת – הבאה של מחלוקת לכדי פשרה וסיום.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן