ביטוח פנסיה לעצמאים – אל תוותרו עליו

אין ספק כי להיות עצמאי זה לא פשוט. בעידן המודרני בו אנו חיים ישנה תחרות גדולה מאוד בין העסקים השונים ועצמאיים רבים בקושי מצליחים להתמודד מול התחרות הזו ולהחזיק את העסק שלהם בצורה יציבה. לכן, רבים מהם מנסים לחסוך בכל הוצאה אפשרית, ואחת מהן היא ביטוח הפנסיה שלהם. עצמאיים רבים בוחרים לוותר על ביטוח פנסיה לעצמאים ונשארים בסופו של דבר ללא דמי פנסיה לזמן הפרישה, מה שעלול ליצור להם קשיים רבים בתקופת הפרישה לפנסיה ולהותיר אותם ללא חיסכון משמעותי לימים בהם לא יוכלו לעבוד יותר בצורה תקינה, דבר שרבים מהם מצטערים עליו, רק שכבר מאוחר מידי לעשות שינוי, וחבל.

שבו עם יועץ ביטוח מוסמך

לפני שאתם בוחרים לוותר על ביטוח פנסיה לעצמאים, שבו עם יועץ ביטוח מוסמך ומקצועי אשר יעבור על כל הרישומים הפיננסיים שלכם ויעניק לכם ייעוץ יעיל לגבי ביטוח הפנסיה וכיצד להפריש כספים לפנסיה בצורה נכונה. יועץ שכזה גם יסביר לכם על החשיבות של הפרשה לפנסיה וגם יוכל להתאים אותה לרווחים שלכם בצורה נכונה כך שלא יהיה מדובר בהוצאה גדולה מידי שלא תוכלו לעמוד בה ותכביד מאוד על תזרים המזומנים שלכם בעסק. בכל מקרה, אל תקבלו אף החלטה בנוגע לפנסיה מבלי לקבל ייעוץ מקצועי על כך, מדובר בעתיד שלכם וכדאי ורצוי שתחשבו עליו כבר מעכשיו.

חיסכון חשוב במיוחד

כידוע, המטרה של ביטוח פנסיה לעצמאים, ובכלל, הינה ליצור חיסכון אשר יאפשר לכם לפרוש מהעסק בגיל המתאים ולנוח מבלי לדאוג לפרנסה. כך, בתקופה בה אתם עוד עובדים אתם חוסכים כסף אותו תקבלו מידי חודש ברגע שתפרשו. בצורה הזו תוכלו לפרוש לפנסיה באופן הרבה יותר רגוע, מבלי לדואג מחשבונות ותשלומים שונים ומבלי לחשוש לעתידכם וליכולת שלכם לפרנס את עצמכם בגיל המבוגר.

לכן, אם אתם רוצים להיות עצמאיים גם בגיל מאוחר, לא להיות זקוקים לעזרה מהילדים או מקרנות שונות ולא להגיע למצבים קשים, אל תוותרו על חיסכון לפנסיה והתחילו אותו מוקדם ככל האפשר.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן