אריזה צעד אחר צעד

אריזה היא פעולה משלימה החייבת להתבצע לפני שמתחיל פרויקט הובלה כלשהו, אולם חשוב לדעת לבצע את תהליך האריזה בחוכמה וביעילות, אז למי שמתכונן לבצע פרויקט הובלה כלשהו ורוצה לדעת כיצד צריך להתנהל תהליך האריזה, הנה מדריך שמסביר כיצד צריך להתנהל תהליך האריזה צעד אחר צעד.

אם נבצע אריזת דירה יעילה נוכל לעשות את מרביתה בעצמנו, כל שעלינו לעשות הוא לארוז רק פריטים שאינם שבירים כמו בגדים ספרים, ונעלים, ואילו חפצים שבירים כמו צלחות, כלי מטבח, כוסות וכד' יהיה עדיף להחליף אותם בכלים חדשים, ולא לבצע אריזה שעלולה להסתיים בנזקים. ורק מכשירי חשמל כבדים, ורהיטים, או מזרנים הם ציוד שאת האריזה שלו יש להשאיר לידיהם המקצועיות של המובילים.

ככל שהפריט יהיה גדול יותר וכבד יותר כך הארגז שלו צריך להיות קטן יותר, מומלץ לא לזרוק הרבה חפצים לתוך ארגז אחד גדול כי כך עבודתם של המובילים תהיה קשה הרבה יותר, לכן כדאי לקבוע לעצמנו כלל לפיו אם לא ניתן להרים את הארגז בקלות, אזי מדובר בארגז כבד מדי, שיש להוציא ממנו חפצים כדי להפוך אותו לארגז שהמובילים יוכלו לשאת אותו בקלות.

את החפצים בעלי הערך הכספי בעלי הערך הסנטימנטלי, כדאי שתארזו בעצמכם ולא תשאירו למובילים, לכן חפצים כמו תכשיטים, חפצים שעברו מדור לדור, אלבומי תמונות, גביעי ספורט, פריטי אספנות וכד', כדאי שאתם תארזו כי אלו חפצים שערכם לא יסולא בפז, ואסור שיגרם להם נזק כלשהו ולכן רק אתם צריכים לבצע את האריזה שלהם ואת ההובלה שלהם במכונית הפרטית שלכם ולא במשאית של חברת ההובלה.

יש להתאים את סוג הארגזים לסוג הפריטים הן מבחינת גודלו של הארגז והן מבחינת רמת החוזק של הארגז, את הבגדים נארוז בארגזי בגדים רגילים, ואת הפריטים השבירים נארוז בארגזים שיש בהם חומרי בידוד שימנעו נזק של אותם שבירים, חומרי הבידוד הללו יכולים להיות ניילון בועות, עיתונים ישנים, בדי ריפוד ועוד, כל אלו יכולים לשמש חומרי בידוד שימנעו נזק של חפצים שבירים.

כדי שתהליך ההובלה יהיה בטוח וכדי שהחפצים העוברים יהיו בטוחים, רשאים המובילים לפקח על כל ארגז שאתם ארזתם לבד, ולבדוק האם הארגז נארז כפי שצריך, והאם אפשר להוביל אותו בבטחה במשאית ההובלה מבלי שיתרחש נזק כלשהו לרכוש הנמצא באותו הארגז. כדאי גם לזכור שארגזים משומשים מהסופרמרקט הם ארגזים שעלולים לגרום נזק לרכוש שנמצא בתוכם, ולכן עדיף להשתמש בארגזי אריזה ייעודיים של חברות ההובלה שהם ארגזים מרופדים.

עליכם לנתק את מכשירי החשמל הגדולים מהחשמל בטרם יגיעו המובילים אל ביתכם, זאת משום שהמובילים שמעונינים להגן על עצמם לא יבצעו ניתוק של המכשירים בעצמם.

חיות מחמד שיש בבית לא יובלו ע"י חברות ההובלה אם אתם לא תכינו אותם כראוי לקראת ההובלה.

עליכם לדעת מראש שחברות ההובלה לא יסכימו להוביל חומרים מסוכנים כמו צבעים, שמנים, אמצעי תחמושת, מצברים, חומרי חיטוי, גזים ועוד.

כדי שתהליך טעינת הארגזים יהיה קל יותר ומאורגן יותר, כדאי להחליט על חדר אחד בבית (רצוי חדר שהוא קרוב לדלת הכניסה של הבית) שבו ימוקמו כל ארגזי המטען. צעד כזה יהפוך את תהליך טעינת הארגזים לתהליך יעיל ומהיר יותר

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן