איך מוצאים עורך דין תעבורה מקצועי בחיפה?

הפניה לעורך דין תעבורה בחיפה

המכוניות האוטונומיות מסעירות את הדמיון של כולנו כבר שנים רבות. על-פי החזון של אנשי המחקר והפיתוח בתחום זה, בעתיד הלא מאוד רחוק כלל לא נצטרך לנהוג, מפני שכלי הרכב יעשו זאת עבורנו. עד שהחזון יתממש, ההגה עדיין מופקד בידיים אנושיות, מתבצעות עבירות תנועה – ולכן גם יש צורך בשירותים השונים שמעניק עורך דין תעבורה בחיפה. עו"ד משה בורנשטיין הוא איש מקצוע ותיק בתחום, ובעברו כיהן גם כקצין משטרה בתחום התעבורה, כך שהוא מכיר היטב גם מהצד השני את נהלי מערכת אכיפת החוק.

איך עורך דין תעבורה בחיפה עוזר ללקוחותיו?

  • ייעוץ לקראת שימוע – שימוע הוא הליך שבו קצין משטרה משמיע בפני נהג שנחשד בביצוע עבירת תעבורה חמורה, או בגרימת תאונה, את החשדות ומאפשר לו להשמיע את טיעוניו. לקצין המשטרה סמכות לשלול את הרישיון לפרק זמן של 30 עד 90 יום ולכן חשוב להגיע מוכנים להליך – מה שגם שכל מה שנאמר בפני קצין המשטרה עלול לשמש כנגד הנהג במשפט.
  • הגשת ערעור על פסילת רישיון – גם כשהרישיון נפסל מנהלית ע"י קצין משטרה, עורך דין מומחה לדיני תעבורה עשוי לסייע, באמצעות הגשת ערעור מנומק לבית המשפט.
  • גיבוש הסדר טיעון – במקרים שבהם המדיניות הטובה ביותר עבור נהג שגובש נגדו כתב אישום היא הסדר טיעון, עו"ד תעבורה מיומן יוודא שההסדר כולל את התנאים האופטימליים.
  • הפחתת הסיכוי לענישה מחמירה יתר על המידה – כשתיק תעבורה מגיע לבית משפט, התוצאה עלולה להיות עונש חמור מאוד, כולל מאסר בפועל. ייצוג מקצועי של עורך דין מפחית במידה משמעותית את הסיכוי שייגזר עונש מחמיר מאוד, ובחלק מהמקרים אף מוביל לזיכוי.

בדיקה מעמיקה של הנסיבות ואיתור כל הפרטים שעשויים לעזור

המהות של השירות של עורך דין תעבורה בחיפה היא לבחון באופן יסודי ומעמיק את נסיבות האירוע שבגינו הנהג חשוד או מואשם בביצוע עבירת תעבורה. לעיתים, גם במצבים שנראים אבודים ישנם פרטים ונסיבות שיטו את הכף לטובת הנהג, וימנעו ממנו להיענש בחומרה. לשם כך נדרש כמובן ניסיון רחב היקף, ולכן מומלץ לבחור עורך דין שפועל בתחום זה כבר שנים רבות – עו"ד משה בורנשטיין.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן