אביזרי המין שישדרגו לכם את ההנאה

תעשיית המין משגשגת, תעשיית המין מגלגלת מיליארדים דולרים בשנה ובכל שנה הופכת להיות יותר ויותר פופולרית, למה? כי אנשים מבינים שאביזרי מין הם מוצר חיובי והם נועדו להסב לנו עונג דרך גירוי מיני, ריגוש מיני, משחקים אישיים או משחקי מין בין בני זוג.

בגלל הפופולריות של עולם המין בקרב כלל האוכלוסייה, ניתן לראות ריבוי בחנויות לאביזרי מין, הן חנויות פיזיות והן חנות אביזרי מין אונליין המאפשרת הזמנה של מוצרי סקס באופן דיסקרטי, ללא תחושת מבוכה המלווה לעיתים כאשר נכנסים לחנות רגילה.

דוגמא לחנות אביזרי מין אונליין היא סקס פלאנט, החנות מציעה את המגוון הגדול בארץ לאביזרי מין, מהשורה הראשונה בתחום, צעצועי מין מקוריים ללא חיקויים, שמות כמו רוקט פוקט הפופולרי, סטיספייר, ביצת רטט, פלאג אנאלי, פלשלייט ועוד ועוד, כמו כן החנות מציעה שירות מענה, לכל שאלה העולה על ליבכם ושירות משלוח דיסקרטי, בואו ונראה רק שניים מצעצועי המין שתוכלו לרכוש בחנות.

אביזרי המין שישדרגו לכם את ההנאה

רוקט פוקט

אחד מצעצועי הסקס המבוקשים והפופולריים בקרב נשים. הוא, ויברטור קומפקטי שלא מושך תשומת לב מיותרת, לא הרבה גדול משפתון ואפילו יש כאלה שמגיעים על שרשרת.  

ויברטור עוצמתי בעל ארבעה ראשים מתחלפים המאפשרים גירויים שונים בעוצמות שונות.

רוקט פוקט כאמור קטן וקומפקטי ולכן שמו 'פוקט', ניתן להכניס אותו לכיס. כמו כן הויברציות אותן המכשיר מפיק מהירות ועוצמתיות ולכן 'רוקט'.

את ראש הצעצוע מניחים על הדגדן ומפעילים, עקב התנועות המהירות הרפטטיביות, תוסיפי לכך את העוצמה של הויברציות ותגיעי לגירוי מיני, ריגוש מיני ואף לאורגזמות. כמובן שיש סוגים שונים של רוקט פוקט, חלקם מסיליקון, חלקם מפלסטיק, בדקי דרך חנות לאביזרי מין את המתאים לך.

פלאג אנאלי

אביזר מין פופולרי בקרב נשים וגברים כאחד, כשמו כן הוא, מיועד לחדירה אנאלית, לרוב מגיע בצורה של קונוס, רחב בתחתית וצר בחלק העליון, זאת כדי לאפשר חדירה נוחה ולעצור את החדירה  בשלב מסוים שהפלאג לא יחדור עמוק מדי.

מגיע בצורות שונות גם כן, איבר מין גברי ואף כדמויות מקומיקס. את הפלאג אנאלי לרוב ניתן לייצב ע"י ואקום על משטח אופקי ואנכי.

פלאג אנאלי פופולרי אצל שני המינים, נשים אשר מחדירות את הפלאג מיעדות אותו לגעת וליצור לחץ על דפנות הנרתיק מה שיכול ליצור גירוי. כמו כן עצם החדירה ותחושת המילוי יחד עם משחק בפי הטבעת יכול ליצור גירוי מיני.

אצל הגברים, פלאג אנאלי אולי משמעותי יותר. נקודת הגירוי האולטימטיבית היא נקודת הפי, נמצאת בדופן בלוטת הערמונית, הפרוסטטה, בשביל להגיע אליה יש להחדיר, את הפלאג האנאלי, או כל צעצוע מין אחר ובנוסף המשחק עם פי הטבעת ועצם החדירה יכול לגרום להנאה.

הן אצל נשים והן אצל גברים יש להשתמש בחומר סיכה איכותי לשם ריכוך האזור וחדירה נעימה ומגרה.

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן